Media Społecznościowe

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

Cooperation

Institute of Bioorganic Chemistry,
Polish Academy of Sciences
Z. Noskowskiego 12/14
61-704 Poznań
tel centrala: (+48) 61 852 85 03
fax: (+48) 61 852 05 32
e-mail: ibch@ibch.poznan.pl

Sekretariat Dyrektora, tel: 61 852 89 19

Address

Rok 2020

Ogłoszenie o udzielonych zamówieniach COVID-19 (pdf)

Rok 2019

 

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

ul. Noskowskiego 12/14

61-704 Poznań

 

OGŁASZA

PRZETARG PISEMNY OFERTOWY

dotyczący sprzedaży używanego serwera SGI UV100 architektura SMP (pamięć współdzielona), pojemność RAM (16TB), bez dysków (pdf).

Serwer znajduje się w siedzibie ICHB PAN (budynek CBPIO – PCSS)

Cena wywoławcza serwera SGI UV1000 wynosi 2500 euro (cena zostanie przeliczona na złotówki po kursie NBP z dnia poprzedzającego termin otwarcie ofert tj. 05.09.2019)

Oferty z ceną w zamkniętych kopertach oznaczonych :

Przetarg na sprzedaż serwera SGI UV1000 stanowiącego własność Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk nie otwierać przed 06.09.2019 godzina: 12:15”

należy składać w siedzibie ICHB PAN – PCSS ,ul. Jana Pawła II nr 10, pok. 030 (kancelaria) do 06 września 2019 r. do godz. 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ICHB PAN – PCSS ,ul. Jana Pawła II nr 10, parter - sala konferencyjna 031  06 września 2019 r. o godz. 12.15.

-----------

Institute of Bioorganic Chemistry

Polish Academy of Sciences

Z. Noskowskiego str. 12/14

61-704 Poznań

 

WRITTEN TENDER PROCEDURE

SMP (Shared Memory) architecture, RAM capacity (16TB), without drives.

The server is located at the headquarters of IBCH PAS (CBPIO building - PSNC).

The starting price of the SGI UV1000 server is EUR 2500 (the price will be converted into PLN at the NBP exchange rate on the day preceding the opening date, i.e. 05.09.2019)(pdf).

Offers with the price in closed envelopes marked :

"The tender for the sale of the SGI UV1000 server owned by the Institute of Bioorganic Chemistry of the Polish Academy of Sciences should not be opened before 06.09.2019 at 12:15”

should be submitted at the headquartersof ICHB PAS - PSNC, ul. Jana Pawła II nr 10, room 030 (office) until 06 September 2019 until 12.00 pm.

Opening of offers will take place at the headquarters of ICHB PAN - PSNC, Jana Pawła II Street No. 10, ground floor - conference room 031 06 September 2019 at 12.15."

 

 


Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg ustny (licytacja):

dotyczący sprzedaży używanych samochodów marki Toyota Avensis, rok produkcji 2009, przebieg 392.030 km. oraz Peugeot 406, rok produkcji 2002, przebieg 187.556 km:

  • zarządzenie (pdf)
  • oświadczenie (doc)
  • ogłoszenie (doc)

 


 

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk zaprasza do złożenia oferty na „Budowę rurociągu i kanalizacji kablowej na terenie lotniska Kąkolewo” gmina Grodzisk Wlkp. (powiat grodziski) (pdf).  Projekt wykonawczy (pdf), przedmiar robót (pdf).

 


 

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg pisemny ofertowy:

dotyczący sprzedaży używanych samochodów marki Toyota Avensis, rok produkcji 2009, przebieg 392.030 km. oraz Peugeot 406, rok produkcji 2002, przebieg 187.556 km.

  • zasady przeprowadzania przetargów na sprzedaż samochodów: Toyota Avensis i Peugeot 406 (pdf)
  • ogłoszenie (pdf)
  • formularz ofertowy (pdf)
  • oświadczenie (pdf)

Protokół z przeprowadzonego I przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż samochodów służbowych sporządzony w dniu 22.03.2019r. w Instytucie Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu (pdf).

 


 

Rok 2018

  1. Zapytanie ofertowe na dostawę Inkubatora CO2 z płaszczem wodnym do hodowli kultur komórkowych:
    - zaproszenie do złożenia oferty (pdf)
    - oferta w formie edytowalnej (doc)
    - korespondencja z Wykonawcami:

         Wynik postępowania (pdf)

        Archiwum

Ogłoszenia inne

rok 2018

 

  • ZUS 02/2018 - ochrona obiektu 2

          Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na usługi społeczne (pdf)  

         * korespondencja z Wykonawcami

             - zawiadomienie 1 (pdf)

          Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne (pdf)

 

  • ZUS 01/2018 - ochrona obiektu

         Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na usługi społeczne (pdf)

         Ogłoszenie o nie udzieleniu zamówienia na usługi społeczne (pdf)

 

Rok 2020

ZUS 01/20 - ochrona obiektu

  • Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na usługi społeczne (pdf)
  • Formularze edytowalne (doc)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne (pdf)


    Archiwum

Ogłoszenia o udzielanych zamówieniach na usługi społeczne

ZDN 5/20 - sekwencjonowanie próbek:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 5/20 sekwencjonowanie próbek (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 5/20 sekwencjonowanie próbek (pdf)

 

ZDN 4/20 - czytnik płytek:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 4/20
    czytnik płytek (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 4/20
    czytnik płytek (pdf)

     

ZDN 3/20 - czytnik płytek:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 3/20
    czytnik płytek (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 3/20
    czytnik płytek (pdf)

 

ZDN 1/20 - odczynniki do bibliotek NGS

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 1/20 (pdf)
  • formularze edytowalne ZDN 1/20 (doc)
  • zawiadomienie 1 ZDN 1/20 (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 1/20 (pdf)

Rok 2019

ZDN 2/19 automatyczny syntetyzer:

* ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 2/19 (pdf)

- formularze edytowalne ZDN 2/19 (doc)

* ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 2/19 (pdf)
 

ZDN 1/19 automatyczny syntetyzer:

* ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 1/19 (pdf)

- formularze edytowalne ZDN 1/19 (doc)

* ogłoszenie o nieudzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 1/19 (pdf)
 



Informacja o udzielanym zmówieniu na Rozszerzenie platformy współpracy o funkcjonalnościw ramach projektu badawczego pt. „Progresywne wizualne metody podejmowania decyzji w humanistyce cyfrowej” (PROVIDEDH) o nr 2017/25/Z/ST6/03045, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Nauki na podstawie umowy nr UMO-2017/25/Z/ST6/03045 (pdf)

  •  ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

 


 

Rok 2018

  • ZDN 05/2018 - syntetyzer oligomerów RNA/DNA:

              Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_pl (pdf)


              Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_eng (pdf)

          
                 - formularz oferty_pl (doc)
                 - formularz oferty_eng(doc)
                 - wykaz doświadczenia_pl (doc)
                 - wykaz doświadczenia_eng(doc)

             - ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki_pl (pdf)
             - ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki_eng (pdf)

 


 

  • ZDN 04/2018 - syntetyzer oligomerów RNA/DNA:

                    Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_pl (pdf)


                    Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_eng (pdf)


                     - formularz oferty_pl (doc)- w załączeniu


                     - formularz oferty_eng(doc)- w załączeniu


                     - wykaz doświadczenia_pl (doc)- w załączeniu


                     - wykaz doświadczenia_eng (doc) - w załączeniu


                   Ogłoszenie o nieudzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pl), (en)

 

  • ZDN 03/2018 - kalorymetr skaningowy:


                        Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                        - formularz oferty (doc)

                        - wykaz usług (doc)

                       Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 02/2018 - wzbogacanie bibliotek DNA:


                        Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                        - formularz oferty (doc)

                        - wykaz usług (doc)

                        - korespondencja z Wykonawcami:                                                   

                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                       Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 01/2018 - sekwencjonowanie bibliotek DNA


                        Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (zip)

                            - korespondencja z Wykonawcami:                                                   

                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                        Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

Rok 2017

 

 

  • ZDN 08/2017 - mikroskopy

                            Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Modyfikacja przedmiotu zamówienia dla części nr 2 (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 07/2017 - automatyczny mikroskop

                            Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                 - korespondencja z Wykonawcami:

                                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                                 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 06/2017 - mikroskopy

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 05/2017 - sekwencjonowanie bibliotek RNA_3

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)                                 

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 04/2017 - sekwencjonowanie bibliotek RNA_2

                                   Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)                                 

                                   Ogłoszenie o nieudzieleniu zamówienia z dziedziny nauki  (pdf)

 

  • ZDN 03/2017 - sekwencjonowanie bibliotek RNA

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Ogłoszenie o nieudzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 02/2017 - sekwencjonowanie bibliotek DNA

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                         - korespondencja z Wykonawcami:

                                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 01/2017 - dostawa systemu do ddPCR

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki  (pdf)

 

Rok 2020

ZDN 7/20 Dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC):

  • ogłoszenia o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 7/20 - dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) (pdf)
  • formularz w wersji edytowalnej ZDN 7/20 - dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) (doc)


ZDN 6/20 - cytometr:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 6/20
    cytometr 
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 6/20
    cytometr

    Archiwum

Ogłoszenia o udzielanych zamówieniach z dziedziny nauki

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne 

Plany postępowań o udzielenie zamówień w 2020 r.

Public procurement

Przetargi

 
Przetargi

przejdź do: PRZETARGI PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT, aby zobaczyć przetargi dla których termin składania ofert upłynął

Poniższa lista zawiera przetargi, dla których termin składania ofert jeszcze nie upłynął.

   
 
 
 
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk  
Sygnatura:  PN 513/2020 prenumerata czasopism   

Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna prenumerata - w miarę ukazywania się poszczególnych numerów - czasopism krajowych i zagranicznych w roku 2021 oraz dostawa ich do siedziby Zamawiającego, aż do zakończenia okresu prenumeraty poszczególnych czasopism, zgodnie ze szczegółowym wykazem czasopism krajowych i zagranicznych zawartym w części IV SIWZ (zwanym dalej - "wykazem czasopism"). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także: a) terminowe dostarczanie Zamawiającemu czasopism, począwszy od pierwszego numeru należącego do prenumeraty roku 2021 do ostatniego należącego do prenumeraty roku 2021, bez względu na datę ukazania się numeru, b) zapewnienie kompletności dostaw zamówionych czasopism, c) zapewnienie dostępu on-line na czasopisma wyszczególnione w ofercie oraz na zasadach i warunkach określonych w ofercie, d) niezwłoczne informowanie, e-mailem Zamawiającego o wszelkich zmianach wydawniczych dotyczących zaprenumerowanych czasopism (opóźnienia w wydawaniu, zmiana tytułu, zawieszenie tytułu, itp.) Kod CPV: 22200000-2 Składanie ofert częściowych Zamówienie zostało podzielone na 2 części: część nr 1 - dotyczy prenumeraty czasopism krajowych część nr 2 - dotyczy prenumeraty czasopism zagranicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na poszczególne części od 1 do 2. Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach, tzn. oferta nie może dotyczyć tylko niektórych elementów wchodzących w skład danej części zamówienia.
Termin składania ofert : 07/12/2020
 


Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
 
Sygnatura:  PN 514/20 dostawa odczynników do magazynu
 
 
Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych do magazynu w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ), zwana dalej Przedmiotem zamówienia. Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: 1. przywóz oraz rozładunek odczynników chemicznych do magazynu Zmawiającego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego (maksymalny termin dostawy 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą, 2. odbiór od Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym opakowań zwrotnych. Uwaga: Przez dni robocze Zamawiający rozumie inne dni aniżeli soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1920 z późn. zm.) Odczynniki chemiczne, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy muszą mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności do użycia określonego przez producenta. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty numer katalogowy poszczególnych produktów wraz z podaniem strony internetowej, na której dostępny będzie opis produktu. CPV: 24300000-7
Termin składania ofert : 10/12/2020
 


Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
 
Sygnatura:  PN 510/2020 willa roboty budowlane etap II (2)   

Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia etapu II inwestycji w ramach realizacji projektu pod nazwą: "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, posiadającego status pustostanu, na: Centrum Innowacyjności i Edukacji Społecznej Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk" jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj prac projektowych i robót budowlanych dla obiektu położonego przy ul. Wieniawskiego 21/23 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie zamiennego projektu budowlanego na podstawie zaktualizowanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego ("PFU") z grudnia 2019 r. oraz posiadanego projektu budowlanego, na który Zamawiający posiada aktualne, prawomocne Pozwolenie na budowę, b) Wykonanie projektu technologii laboratoriów wraz z opracowaniem struktury i metodologii procesu badawczego w uzgodnieniu z Zamawiającym, c) Wykonanie projektu wykonawczego i STWIORB, d) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, e) Uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji, uzgodnień, opinii, ekspertyz, postanowień i odstępstw, innych aktów lub dokumentów niezbędnych do uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę oraz do pozwolenia na użytkowanie (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu i Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej), f) Uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę, g) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, h) Obsługa geodezyjna, i) Zagospodarowanie placu budowy oraz oznaczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, j) Zasilenie budowy w energię elektryczną i wodę. k) Wykonanie prac rozbiórkowych, budowlanych, remontowych, konserwatorskich, restauratorskich montażowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (między innymi wykonanie): - wymiany wszystkich stropów, - wzmocnienia fundamentów, - hydroizolacji fundamentów, - drenażu opaskowego wokół budynku, - nowych przyłączy wodno-kanalizacyjnych, c.o. oraz elektrycznego, - instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych z uwzględnieniem szczególnych wymogów obiektu zabytkowego oraz funkcji i wymogów poszczególnych pomieszczeń, - instalacji elektrycznej wewnętrznej, - przyłączenia zewnętrznego agregatu prądotwórczego przez zewnętrzną szafę sterująca do zasilania awaryjnego projektowanego budynku (agregat w posiadaniu Zamawiającego), - zespołu baterii UPS w budynku w celu zasilania awaryjnego budynku, - instalacji SSP, - instalacji gazowej (CO2, Azot, Tlen) do poszczególnych pomieszczeń laboratoryjnych, - instalacji wentylacji mechanicznej, wraz z odrębną instalacją do planowanych dygestoriów, - konstrukcji wsporczej pod centrale wentylacyjne, wentylatory do dygestorium wraz z wyciszeniem i wyizolowaniem od pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, - odrestaurowania zabytkowych drzwi, okien, grzejników i innych elementów zgodnie z ustaleniami z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Poznaniu, - odrestaurowania zabytkowej elewacji budynku, - nowej przeszklonej windy w przeszklonym zewnętrznym szybkie windowym przy budynku od strony dziedzińca, - odrestaurowania i wymiany konstrukcji dachowej wraz z pokryciem, - izolacji termicznej dachu, - systemu kontroli dostępu, - systemu sieci informatycznej wraz z podłączeniem światłowodem do serwerowni w budynku przy ul. Wieniawskiego 17/19 należącego do Zamawiającego, - systemu monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, - nowych ścianek działowych, szachtów instalacyjnych, - nowych tynków, posadzek (drewniane parkiety w biurach, płytki grysowe w laboratoriach), sufitów, - montażu nowych drzwi do pomieszczeń, - zagospodarowania terenu w chodniki, drogę, pas uporządkowanej zieleni wraz z nasadzeniami, - podziemnych pojemników na składowanie odpadów, - wykonania wszelkich prac wynikających z ustaleń poszczególnych służb (w tym Wojewódzkiego Wielkopolskiego Inspektoratu Sanitarnego w Poznaniu, Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej i Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu), - wykonania nasadzeń rekompensacyjnych zgodnie z Decyzją Prezydenta Miasta Poznania z dnia 25.11.2019 r. (obowiązek wykonania nasadzeń rekompensacyjnych w terminie do 30 listopada 2022 r. w postaci 7 drzew ozdobnych - buk pospolity Dawyck Gold lub grab pospolity Frans Fountaine o obwodzie pnia minimum 16-18 cm na wysokości 1 m, oraz powiadomienia urzędu do dnia 14 grudnia 2022 r. o wykonaniu nasadzeń), l) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi, m) Wykonanie dokumentacji powykonawczej do celów archiwalnych MKZ oraz Zamawiającego, n) Wykonywanie własnym staraniem i na własny koszt, przy udziale Zamawiającego, corocznych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Zamawiającemu, o) Inne prace, czynności i opłaty (w tym np. projekt organizacji placu budowy, projekt organizacji ruchu, uzyskanie pozwolenia zajęcia pasa ruchu itp.), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz posiadanej dokumentacji dotyczącej Przedmiotu zamówienia zawarty w części IV SIWZ. Kody CPV: 45111300-1 roboty rozbiórkowe 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111100-9 roboty w zakresie burzenia 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu 45113000-2 roboty na placu budowy 45214610-9 roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne Całkowity Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w pkt I.3. SIWZ
Termin składania ofert : 18/12/2020
 


Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
 
Sygnatura:  PN 509/2020 system spektrometii mas   

Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu spektrometrii mas sprzężonego z chromatografem cieczowym wyposażonego w analizator ruchliwości jonów wraz z zestawem komputerowym do siedziby Zamawiającego wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem z użytkowania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"), zwanego dalej "Przedmiotem zamówienia". Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcją obsługi (co najmniej w języku angielskim), akcesoriami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem. Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) szkolenie teoretyczne i praktyczne z użytkowania chromatografu cieczowego (HPLC) i wstępne zapoznanie ze spektrometrem (w siedzibie Zamawiającego) dla użytkowników, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (wskazane jest aby szkolenie odbyło się w trakcie instalacji/uruchamiania aparatu), nie później jednak niż do końca terminu wykonania zamówienia (zgodnie z pkt I. 4 niniejszej SIWZ), b) dodatkowe min. 4-dniowe, kompleksowe szkolenie z obsługi aparatu i oprogramowania - w siedzibie producenta - dla minimum 2 uczestników, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie trzech miesięcy od terminu wykonania zamówienia (zgodnie z pkt I. 4 niniejszej SIWZ). c) udzielenie gwarancji i świadczenie usług serwisu gwarancyjnego przez okres min. 12 miesięcy - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt I.15 SIWZ. Wymagane jest aby serwis gwarancyjny i pogwarancyjny świadczony był przez autoryzowane przez producenta jednostki. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany Przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Kod CPV: 38433100-0
Termin składania ofert : 22/12/2020
 


Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
 
Sygnatura:  PN 512/2020 Dostawa zestawu do ultra - super rozdzielczej mikroskopii fluorescencyjnrj w technologii MINFLUX   

Opis:  przetarg nieograniczony na Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, zestawu do ultra super - rozdzielczej mikroskopii fluorescencyjnej w technologii Minflux wraz z akcesoriami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ (dalej "specyfikacja techniczna"), zwanego dalej "Przedmiotem zamówienia". Do zakresu Przedmiotu zamówienia należy także: a) wniesienie Przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się w siedzibie Zamawiającego, b) instalacja, uruchomienie i doprowadzenie do pełnej sprawności Przedmiotu zamówienia, c) dostarczenie instrukcji obsługi Przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim. d) przeprowadzenie, bezpośrednio po instalacji Przedmiotu zamówienia, nie później niż w terminie 16 tygodni od daty zawarcia umowy, minimum 3-dniowego kompleksowego szkolenia wstępnego z obsługi i oprogramowania Przedmiotu zamówienia, zwanego dalej "szkoleniem wstępnym", dla dowolnej liczby osób (max. 10), wskazanych przez Zamawiającego, e) przeprowadzenie, w okresie 2 lat od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego Przedmiotu zamówienia, minimum jednego, 2-dniowego szkolenia poinstalacyjnego, obejmującego co najmniej 12 godzin szkolenia z obsługi, oprogramowania i funkcjonalności Przedmiotu zamówienia, zwanego dalej "szkoleniem poinstalacyjnym", prowadzonego przez eksperta, dla dowolnej liczby osób (max. 10), wskazanych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że szkolenie powinno się odbyć w terminie jednego miesiąca od daty mailowego wskazania przez Zamawiającego wstępnego terminu jego przeprowadzenia. f) zapewnienie ciągłości pracy Przedmiotu zamówienia, przez okres minimum 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego, obejmującej: - gwarancję - szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w pkt I.15 SIWZ, - możność przeprowadzenia przez Zamawiającego, w tym okresie, konsultacji z ekspertami, dotyczących spraw technicznych oraz aplikacyjnych związanych z funkcjonalnością Przedmiotu zamówienia, w nieograniczonej ilości, w formie telefonicznej lub mailowej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub strony internetowej. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Oferowany Przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Dostarczony Przedmiot zamówienia musi być gotowy do eksploatacji bez konieczności montażu dodatkowych urządzeń oraz musi być wyposażony w wystarczającą liczbę kabli niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń oraz pozwalający na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, chyba że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. Kod CPV: 38510000
Termin składania ofert : 30/12/2020
 

 

Pozostałe zamówienia dla:
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
w serwisie Platforma Zakupowa