Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
ul. Z. Noskowskiego 12/14
61-704 Poznań
tel centrala: (+48) 61 852 85 03
fax: (+48) 61 852 05 32
e-mail: ibch@ibch.poznan.pl

Sekretariat Dyrektora, tel: 61 852 89 19

Adres
Współpraca
HR Excellence in Research
Facebook
Twitter

Rok 2021

ICHB/RR-1NEBI/2021 dostawa dwóch komór laminarnych

  • formularz ofertowy (doc)
  • Zapytanie o cene (pdf)

ICHB/RR-2/NEBI/2021 dostawa automatycznego licznika komórek

  • formularz ofertowy (doc)
  • Zapytanie o cene (pdf)

 

Rok 2020

Ogłoszenie o udzielonych zamówieniach COVID-19 (pdf)
 


Rok 2019

 

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

ul. Noskowskiego 12/14

61-704 Poznań

 

OGŁASZA

PRZETARG PISEMNY OFERTOWY

dotyczący sprzedaży używanego serwera SGI UV100 architektura SMP (pamięć współdzielona), pojemność RAM (16TB), bez dysków (pdf).

Serwer znajduje się w siedzibie ICHB PAN (budynek CBPIO – PCSS)

Cena wywoławcza serwera SGI UV1000 wynosi 2500 euro (cena zostanie przeliczona na złotówki po kursie NBP z dnia poprzedzającego termin otwarcie ofert tj. 05.09.2019)

Oferty z ceną w zamkniętych kopertach oznaczonych :

Przetarg na sprzedaż serwera SGI UV1000 stanowiącego własność Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk nie otwierać przed 06.09.2019 godzina: 12:15”

należy składać w siedzibie ICHB PAN – PCSS ,ul. Jana Pawła II nr 10, pok. 030 (kancelaria) do 06 września 2019 r. do godz. 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie ICHB PAN – PCSS ,ul. Jana Pawła II nr 10, parter - sala konferencyjna 031  06 września 2019 r. o godz. 12.15.

-----------

Institute of Bioorganic Chemistry

Polish Academy of Sciences

Z. Noskowskiego str. 12/14

61-704 Poznań

 

WRITTEN TENDER PROCEDURE

SMP (Shared Memory) architecture, RAM capacity (16TB), without drives.

The server is located at the headquarters of IBCH PAS (CBPIO building - PSNC).

The starting price of the SGI UV1000 server is EUR 2500 (the price will be converted into PLN at the NBP exchange rate on the day preceding the opening date, i.e. 05.09.2019)(pdf).

Offers with the price in closed envelopes marked :

"The tender for the sale of the SGI UV1000 server owned by the Institute of Bioorganic Chemistry of the Polish Academy of Sciences should not be opened before 06.09.2019 at 12:15”

should be submitted at the headquartersof ICHB PAS - PSNC, ul. Jana Pawła II nr 10, room 030 (office) until 06 September 2019 until 12.00 pm.

Opening of offers will take place at the headquarters of ICHB PAN - PSNC, Jana Pawła II Street No. 10, ground floor - conference room 031 06 September 2019 at 12.15."

 

 


Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg ustny (licytacja):

dotyczący sprzedaży używanych samochodów marki Toyota Avensis, rok produkcji 2009, przebieg 392.030 km. oraz Peugeot 406, rok produkcji 2002, przebieg 187.556 km:

  • zarządzenie (pdf)
  • oświadczenie (doc)
  • ogłoszenie (doc)

 


 

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk zaprasza do złożenia oferty na „Budowę rurociągu i kanalizacji kablowej na terenie lotniska Kąkolewo” gmina Grodzisk Wlkp. (powiat grodziski) (pdf).  Projekt wykonawczy (pdf), przedmiar robót (pdf).

 


 

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg pisemny ofertowy:

dotyczący sprzedaży używanych samochodów marki Toyota Avensis, rok produkcji 2009, przebieg 392.030 km. oraz Peugeot 406, rok produkcji 2002, przebieg 187.556 km.

  • zasady przeprowadzania przetargów na sprzedaż samochodów: Toyota Avensis i Peugeot 406 (pdf)
  • ogłoszenie (pdf)
  • formularz ofertowy (pdf)
  • oświadczenie (pdf)

Protokół z przeprowadzonego I przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż samochodów służbowych sporządzony w dniu 22.03.2019r. w Instytucie Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu (pdf).

 


 

Rok 2018

  1. Zapytanie ofertowe na dostawę Inkubatora CO2 z płaszczem wodnym do hodowli kultur komórkowych:
    - zaproszenie do złożenia oferty (pdf)
    - oferta w formie edytowalnej (doc)
    - korespondencja z Wykonawcami:

         Wynik postępowania (pdf)

        Archiwum

Ogłoszenia inne

rok 2018

 

  • ZUS 02/2018 - ochrona obiektu 2

          Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na usługi społeczne (pdf)  

         * korespondencja z Wykonawcami

             - zawiadomienie 1 (pdf)

          Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne (pdf)

 

  • ZUS 01/2018 - ochrona obiektu

         Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na usługi społeczne (pdf)

         Ogłoszenie o nie udzieleniu zamówienia na usługi społeczne (pdf)

 

Rok 2020

ZUS 01/20 - ochrona obiektu

  • Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na usługi społeczne (pdf)
  • Formularze edytowalne (doc)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na usługi społeczne (pdf)


    Archiwum

Ogłoszenia o udzielanych zamówieniach na usługi społeczne

ZDN 5/20 - sekwencjonowanie próbek:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 5/20 sekwencjonowanie próbek (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 5/20 sekwencjonowanie próbek (pdf)

 

ZDN 4/20 - czytnik płytek:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 4/20
    czytnik płytek (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 4/20
    czytnik płytek (pdf)

     

ZDN 3/20 - czytnik płytek:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 3/20
    czytnik płytek (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 3/20
    czytnik płytek (pdf)

 

ZDN 2/20 - datowanie kości

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 2/20 datowanie kości (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 2/20 datowanie kości (pdf)
     

ZDN 1/20 - odczynniki do bibliotek NGS

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 1/20 (pdf)
  • formularze edytowalne ZDN 1/20 (doc)
  • zawiadomienie 1 ZDN 1/20 (pdf)
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 1/20 (pdf)

Rok 2019

ZDN 2/19 automatyczny syntetyzer:

* ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 2/19 (pdf)

- formularze edytowalne ZDN 2/19 (doc)

* ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 2/19 (pdf)
 

ZDN 1/19 automatyczny syntetyzer:

* ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 1/19 (pdf)

- formularze edytowalne ZDN 1/19 (doc)

* ogłoszenie o nieudzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 1/19 (pdf)
 



Informacja o udzielanym zmówieniu na Rozszerzenie platformy współpracy o funkcjonalnościw ramach projektu badawczego pt. „Progresywne wizualne metody podejmowania decyzji w humanistyce cyfrowej” (PROVIDEDH) o nr 2017/25/Z/ST6/03045, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Nauki na podstawie umowy nr UMO-2017/25/Z/ST6/03045 (pdf)

  •  ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

 


 

Rok 2018

  • ZDN 05/2018 - syntetyzer oligomerów RNA/DNA:

              Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_pl (pdf)


              Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_eng (pdf)

          
                 - formularz oferty_pl (doc)
                 - formularz oferty_eng(doc)
                 - wykaz doświadczenia_pl (doc)
                 - wykaz doświadczenia_eng(doc)

             - ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki_pl (pdf)
             - ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu z dziedziny nauki_eng (pdf)

 


 

  • ZDN 04/2018 - syntetyzer oligomerów RNA/DNA:

                    Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_pl (pdf)


                    Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki_eng (pdf)


                     - formularz oferty_pl (doc)- w załączeniu


                     - formularz oferty_eng(doc)- w załączeniu


                     - wykaz doświadczenia_pl (doc)- w załączeniu


                     - wykaz doświadczenia_eng (doc) - w załączeniu


                   Ogłoszenie o nieudzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pl), (en)

 

  • ZDN 03/2018 - kalorymetr skaningowy:


                        Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                        - formularz oferty (doc)

                        - wykaz usług (doc)

                       Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 02/2018 - wzbogacanie bibliotek DNA:


                        Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                        - formularz oferty (doc)

                        - wykaz usług (doc)

                        - korespondencja z Wykonawcami:                                                   

                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                       Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 01/2018 - sekwencjonowanie bibliotek DNA


                        Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (zip)

                            - korespondencja z Wykonawcami:                                                   

                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                        Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

Rok 2017

 

 

  • ZDN 08/2017 - mikroskopy

                            Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Modyfikacja przedmiotu zamówienia dla części nr 2 (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 07/2017 - automatyczny mikroskop

                            Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                 - korespondencja z Wykonawcami:

                                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                                 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 06/2017 - mikroskopy

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 05/2017 - sekwencjonowanie bibliotek RNA_3

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)                                 

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 04/2017 - sekwencjonowanie bibliotek RNA_2

                                   Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)                                 

                                   Ogłoszenie o nieudzieleniu zamówienia z dziedziny nauki  (pdf)

 

  • ZDN 03/2017 - sekwencjonowanie bibliotek RNA

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Ogłoszenie o nieudzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 02/2017 - sekwencjonowanie bibliotek DNA

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                         - korespondencja z Wykonawcami:

                                                   * zawiadomienie 1 - odpowiedź na pytanie (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki (pdf)

 

  • ZDN 01/2017 - dostawa systemu do ddPCR

                                  Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki (pdf)

                                  Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki  (pdf)

 

Rok 2020

ZDN 7/20 Dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC):

  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 7/20 - dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) (pdf)

  • ogłoszenia o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 7/20 - dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) (pdf)

  • formularz w wersji edytowalnej ZDN 7/20 - dostawa wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) (doc)


ZDN 6/20 - cytometr:

  • ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki ZDN 6/20
    cytometr 
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki ZDN 6/20
    cytometr

    Archiwum

Ogłoszenia o udzielanych zamówieniach z dziedziny nauki

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o zamówienia publiczne 

Plany postępowań o udzielenie zamówień w 2020 r.

Ogłoszenia o udzielanych zamówieniach z dziedziny nauki

Zamówienia publiczne

Przejdź do Przetargi po terminie składania ofert, aby zobaczyć przetargi dla których termin składania ofert upłynął


Pozostałe zamówienia dla:

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe
w serwisie Platforma Zakupowa

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi sportowo-rekreacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618528503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: portal.ichb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Polskiej Akademii Nauk

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sportowo-rekreacyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a91ad05-9cfd-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.ichb.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.ichb.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej związane z korzystaniem z Platformy:1) Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin;2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, jako Zamawiający, informuje, że dane osobowe Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się w tym postępowaniu będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwane RODO. Administratorem danych osobowych jest Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu adres: ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań; REGON 000849327 NIP 777-00-02-062. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań na rzecz Wykonawcy przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem tej umowy, jej wykonaniem oraz jej rozliczeniem;- art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego.Dane osobowe będą przechowywane w trakcie okresu współpracy z Zamawiającym oraz na potrzeby archiwizacji dokumentacji związanej ze współpracą według okresów wskazanych w przepisach szczegółowych albo wynikających z zasad finansowania zamówienia. Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania. Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez Administratora danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem dpo@ibch.poznan.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN - Inspektor Ochrony Danych, ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu. Dane osobowe mogą być przekazane innym osobom oraz jednostkom organizacyjnym, które współpracują z Zamawiającym albo które ubiegają się o taką współpracę. Ponadto dane te mogą być przekazywane organom właściwych w sprawach zamówień publicznych oraz instytucjom finansującym zamówienia publiczne; przy czym nie można wykluczyć, że będą to podmioty spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z dowolnego państwa na świecie, chyba że zakaz przekazywania danych, wynika z odrębnych przepisów prawa. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie podmiotom współpracującym z Zamawiającym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN 520/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla Pracowników Zamawiającego, ich osób towarzyszących, dzieci do lat 15 – tu oraz Seniorów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą punktowo. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Poznania (min. 80- ocenie podlega max 110 obiektów)

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie województwa Wielkopolskiego (min. 200 -ocenie podlega max 350 obiektów)

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na usłudze objętej przedmiotem zamówienia tj. na usłudze polegającej na zapewnieniu możliwości korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych, na podstawie kart abonamentowych, o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda z usług. Uwaga:Do przeliczania wartości zrealizowanych usług wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek udziału, o którym mowa w pkt 2 lit d) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie przez Wykonawcę tych zasobów w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z późn zm), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 i 5 niniejszego rozdziału.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej, musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.5. W Formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.7. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za realizację zamówienia tj. wykonanie umowy.8. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.9. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią umowę regulującą ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie zmiany dotyczącej przedmiotu umowy w sytuacji gdy:a) Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy wprowadzi karnety na dodatkowe usługi, obok oferowanych w dniu zawarcia umowy,b) w trakcie obowiązywania umowy, w związku z obowiązującym stanem epidemii spowodowanym zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 zostaną wprowadzone obostrzenia/zakazy mające bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu zamówienia. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do wykazania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy oraz winna przestawiać pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy zawierający:a) określenie rodzaju zmiany, b) określenie zakresu zmiany, c) określenie warunków wprowadzenia zmian.Propozycja zmian nie może prowadzić do modyfikacji ogólnego charakteru umowy.Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt-y 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy elektronicznej lub pisemnej. Zamawiający, zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1) może odstąpić od umowy, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę nalezy złożyć poprzez Platformę miniPortal, ePUAP.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22



Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
NAJEM SEKWENATORA NASTEPNEJ GENERACJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: portal.ichb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Polskiej Akademii Nauk

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Naukowo-badawcz

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NAJEM SEKWENATORA NASTEPNEJ GENERACJI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-446fe6d2-9872-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

portal.ichb.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.ichb.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej związane z korzystaniem z Platformy:1) Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin;2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, jako Zamawiający, informuje, że dane osobowe Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się w tym postępowaniu będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwane RODO. Administratorem danych osobowych jest Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu adres: ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań; REGON 000849327 NIP 777-00-02-062. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań na rzecz Wykonawcy przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem tej umowy, jej wykonaniem oraz jej rozliczeniem;- art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego.Dane osobowe będą przechowywane w trakcie okresu współpracy z Zamawiającym oraz na potrzeby archiwizacji dokumentacji związanej ze współpracą według okresów wskazanych w przepisach szczegółowych albo wynikających z zasad finansowania zamówienia. Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania. Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez Administratora danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem dpo@ibch.poznan.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN - Inspektor Ochrony Danych, ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu. Dane osobowe mogą być przekazane innym osobom oraz jednostkom organizacyjnym, które współpracują z Zamawiającym albo które ubiegają się o taką współpracę. Ponadto dane te mogą być przekazywane organom właściwych w sprawach zamówień publicznych oraz instytucjom finansującym zamówienia publiczne; przy czym nie można wykluczyć, że będą to podmioty spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z dowolnego państwa na świecie, chyba że zakaz przekazywania danych, wynika z odrębnych przepisów prawa. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie podmiotom współpracującym z Zamawiającym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN 519/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem sekwenatora następnej generacji (ang. next generation sequencing NGS), umożliwiającego sekwencjonowanie przez syntezę genomów, eksomów i transkryptomów w technologii tzw. krótkich odczytów sparowanych (ang. paired-end reads, PE), z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38434500-1 - Analizatory biochemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Wysokość miesięcznej raty wynajmu ( cena) – waga 60b) Termin dostawy - waga 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę sekwenatora następnej generacji o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z późn zm), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 i 5 niniejszego rozdziału. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej, musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. c) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z późn zm), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 i 5 niniejszego rozdziału. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej, musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. c) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE/INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA:- Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Formularza wymaganych parametrów technicznych, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.5. W Formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.7. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za realizację zamówienia tj. wykonanie umowy.8. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.9. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią umowę regulującą ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie:a. zmiany dotyczącej przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji a dostępny będzie inny o właściwościach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie asortymentu z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować, b. zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzenia uznawanego jako siła wyższa, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego lub prawie niemożliwego do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, nieobowiązującego w dacie zawarcia umowy (np. wprowadzenie nowych zakazów w związku |z obowiązującym stanem epidemii, strajki generalne, działania zbrojne, wywłaszczenia, etc.), uniemożliwiającego/wstrzymującego realizację Przedmiotu zamówienia, co Wynajmujący musi wykazać; Strony ustalą termin realizacji Przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem przerwy spowodowanej siłą wyższą.3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do wykazania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy oraz winna przestawiać pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy zawierający:b) określenie rodzaju zmiany, c) określenie zakresu zmiany, d) określenie warunków wprowadzenia zmian.Propozycja zmian nie może prowadzić do modyfikacji ogólnego charakteru umowy.4. Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt-y 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp. 5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy elektronicznej lub pisemnej. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1) może odstąpić od umowy, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemuW takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej miniPortalu, pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePuap.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 0

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Wysokość miesięcznej raty najmuTermin dostawy